Pomalu se nám blíží období novoročních předsevzetí předem odsouzených k záhubě. My však pevně věříme, že to naše se naplní. Přejeme si totiž jen ty nejspokojenější zákazníky a jsme ochotni pro to udělat (téměř) vše!
Než se však zaměříme na rok nadcházející, je dobré si připomenout, čeho se nám společně s vámi podařilo dosáhnout v roce minulém. A že toho nebylo málo.
Nové, udržitelné a originální
Značek, které projdou našimi vysokými standardy, je poskrovnu, ale i přesto se nám v roce 2019 podařilo nabídnout vám zase o kousek víc ze světa svéhlavé udržitelné módy.
Pro milovníky retra je tu COSSAC, značka umně kombinující vintage vzory se současnými trendy. Řady spodního prádla zase rozšířila značka Underprotection, která pomocí rafinovaných krajek a vyzývavých střihů dokazuje, že udržitelnost a sex appeal mohou jít ruku v ruce.
Nezapomněli jsme ani na pány, kteří dozajista ocení nekompromisní pohodlí vídeňských House of the Very Islands. Kdo by totiž stál o etickou módu, která nepadne, tlačí či škrábe. My tedy rozhodně ne.
I příští rok se můžete těšit na nové přírůstky. Jaké, vám však ještě neprozradíme. Věřte nám ale, že budou stát za to!
Čtu, čteš, čteme
V předchozích měsících jsme nezaháleli ani při přípravě článků pro náš blog. Stihli jsme se věnovat tolika zajmavým tématům, že už sami ztrácíme přehled, a tak jsme pro vás vybrali články, které dozajista stojí za přečtení.
Podívali jsme se na zub oblíbenému avokádu, podomácku vyráběli šetrnou kosmetiku či čistící produkty nebo vařili nenáročné tříchodové menu z lokálních surovin. Kromě toho jsme začali publikovat rozhovory s inspirativními osobnostmi. Popovídali jsme si s mladou architektkou Míšou Horákovou o trnité cestě vedoucí k založení vlastního ateliéru, vzdělávání i udržitelnosti v architektuře. Agata Kozak, zakladatelka značky COSSAC nám zase přiblížila, jak se svým podnikáním snaží změnit vnímání udržitelné módy.
Mrzí nás, že se stále najde nespočet dalších námětů, na které se letos nedostalo. O to více se ale těšíme na rok následující. Máte nápad, čemu bychom se měli věnovat v nadcházejících článcích? Napište nám do komentářů na Facebooku!
A co dál?
V první řadě jsme o sobě dali pořádně vědět! Psali o nás Novinky, Marianne, Joy, Marie Claire nebo Czechmag a v současné době si o nás můžete přečíst například v aktuálním čísle prestižního časopisu Harper's Bazaar.
Nově též můžete od podzimu vyzkoušet vybrané kousky z naší nabídky na vlastní kůži, a to v concept store Shop Up Stories na pražských Vinohradech. Kompletní sortiment pak stále najdete na našem e-shopu.
A jak vidí uplynulý rok zakladatel COPE Dan Chebotarev? „Pro mě osobně, ale i pro celý náš tým, se rok 2019 nesl ve znamení bezesných nocí, odřeknutých narozeninových oslav a především tvrdé dřiny. Když se ale podívám zpátky, necítím nic jiného než radost z dobře odvedené práce. Je totiž těžké litovat ztráty volného času, když věříte, že má vaše konání smysl. A naší spokojení zákazníci mě utvrzují v tom, že to, co v COPE děláme, smysl má.”
Teď už nezbývá než poděkovat tomu nejdůležitějšímu členu našeho týmu, a to vám! Bez vás by COPE byl stále jenom myšlenkou v hlavě několika málo lidí. Za celý tým COPE bychom vám tak chtěli vyjádřit vděk za vaši přízeň a popřát vám co možná nejpohodovější Vánoce a konec roku. Udržitelnosti zdar!
Autor: Radim Svačina